O SCB aposta por aglutinar o segmento de reunións baixo unha marca común
O Spain Convention Bureau (SCB), que celebra a súa Asemblea anual na cidade de Málaga, propoñerá a creación da marca Spain Convention Bureau-España MICE, que integre a todos os representantes do segmento de congresos, reunións, congresos e incentivos do país. Para iso, utilizará como base os contidos e conclusións da segunda edición do Foro MICE, que ten lugar no recinto congresual da capital malagueña a máis de 200 profesionais dos diferentes ámbitos que actúan neste segmento turístico.
A Asemblea do SCB, que preside o Alcalde de Málaga, Francisco de la Torre, estudará tamén a creación dunha rede de colaboradores, que aglutine aos principais representantes do sector en España (oficinas de congresos, pazos de feiras, hoteis, axencias de viaxes, asociacións internacionais ou empresas de servizos). Para iso, crearanse grupos de traballo específicos nos que se integren cada un dos representantes para estudar as actuacións que poidan interesar a estes colaboradores.
Tras o pequeno baixón rexistrado en 2009, o segmento turístico de congresos e reunións non parou de crecer en España. Só o ano pasado se celebraron no noso país un total de 21.382 reunións, que congregaron case 3,5 millóns de participantes. Así se desprende do avance de resultados do estudo elaborado pola FEMP, correspondente á actividade do sector do turismo de reunións en España.
O Foro MICE foi inaugurado polo Alcalde de Málaga, Francisco de la Torre; acompañado polo Subdirector Xeral de Planificación e Coordinación das OET de Turespaña, Álvaro Blanco; a concelleira de Economía e Turismo do Concello de Málaga, Carolina España; e o Director Xeral da Área de Turismo e Málaga Convention Bureau, Francisco Quereda.
Na súa segunda edición, este Foro centra os seus debates no reto de impulsar España como destino idóneo para este tipo de turismo, tendo en conta que este segmento é o que máis axuda á desestacionalización e diversidade da oferta turística, contribuíndo de forma directa á mellora da competitividade e á aposta por un turismo de calidade que xere emprego e riqueza nas cidades.
O Spain Convention Bureau (SCB) é unha asociación de cidades e provincias adscrita á FEMP. Actualmente, está composta por 53 destinos que dispoñen de recursos humanos e técnicos para a organización de reunións e eventos cun aforamento mínimo de 500 persoas.